28 Ağustos 2010 Cumartesi

Geldi Geçiyor Mübarek Ramazan

Havalar nasılda serinledi. Mevsim artık sonbahar. Aslında menüleri iftarlık ve sahurluk olarak oluşturmak lazım.


İftar menüsü:

Şehriyeli Köfteli Çorba
İslim Kebabı
Semizotu salatası
Erik Hoşafı




Bu hafta sonu gazetenin ekinde bir yemek sitesi gördüm, sizinle paylaşmak istedim. Sitenin adı, Annem Mutfakta. Birçok videolu yemek tarifi mevcut. Eminim birçok tarif işinize yarayacaktır. Bir gün vaktim olursa, ben de videolu tarifler yayınlamak isterim.
Hatta gazete için, 6 günlük ramazan menüsü bile oluşturulmuş. Benim çok hoşuma gitti. Site sahibi Hülya Hanım'a teşekkür ediyorum.
Bu arada mübarek ramazan ayının çoğu gitti azı kaldı. Burada sizinle paylaştığım, öne çıkan şey yemekler oluyor ama, ramazanın asıl gayesini unutmayalım.
Hatta paylaşımlarımızla birbirimizin yükünü azaltalım, asıl yapılması gerekenlere vaktimiz kalsın.

Bugünkü menümü de ekleyeyim:

Gendime Çorbası
Kıymalı Banyo Böreği
Kıymalı Semizotu
Cacık
Karamelli Tatlı

Selam ve dua ile

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

INSTAGRAMDAYIM

  Merhaba herkese, kısa bir süre öncesi ben de instagramdaki yerimi aldım. Bu sefer mesleki anlamda bir alan oldu, kendi uzmanlık alanım ola...