23 Ağustos 2010 Pazartesi

Başka Bir Tavuk Göğsü Tarifi

Bu hafta sonu denediğim tavuk göğsü tarifi, bir önce verdiğim tariften daha güzel oldu. Şu anda buzdolabında görüntülenmeyi bekliyorlar. Fotoğraftan önce tarifini veriyorum, belki bugün denemek istersiniz diye. Tarif bana ait değil, yalnız tarifi hangi siteden aldığımı hatırlamıyorum iyi mi. Bilen varsa ekleyebilir.

MALZEMELER

125 gr. margarin
1 su bard. un
4 su bard. süt
1,5 su bard. toz şeker
1 paket vanilya
1 parça damla sakızı

HAZIRLANIŞI

Yağı eritip, unu ekleyiniz. Ayrı bir tencerede kaynattığınız şekerli sütü üzerine ilave edip, karıştırınız. Üzeri göz göz olunca ocaktan alıp başka bir kaba boşaltınız, üzerine vanilya ve damla sakızını ilave edip, mikserle 5 dakika çırptıktan sonra kaselere paylaştırınız.

Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

INSTAGRAMDAYIM

  Merhaba herkese, kısa bir süre öncesi ben de instagramdaki yerimi aldım. Bu sefer mesleki anlamda bir alan oldu, kendi uzmanlık alanım ola...