13 Ağustos 2010 Cuma

Dün tarifini verdiğim yalancı tavuk göğsü.

Malzemeler

1 Kg.Süt
3 Kahve fincanı un
125 Gr. Margarin
1 Paket vanilya
1,5 Su bardağı tozşeker
1 Paket dövülmüş damla sakızı
Süslemek için Tarçın

Hazırlanması

 Tencereye margarini koyup eritin içine unu ve tozşekeri ekleyerek tahta kaşıkla biraz kavurun.
 Sütü de ilave edip kaynayıncaya kadar karıştırın ve ateşten alın.
 Derin bir kaseye boşaltıp üstüne vanilya ve dövülmüş damla sakızını koyup mikserle 10-15 dakika çırpın.
 Servis kaplarının içine boşaltıp buzdolabında 3-4 saat bekletin.
 Dolaptan çıkarınca tarçınla süsleyip ikram edin

Tavuk göğsünü akşam afiyetle yedik. Yalnız tarifteki şeker miktarı bana biraz fazla geldi,şekeri azaltabilirsiniz. Ben porsiyonluk kaselerde yaptım, 5 kase çıkmıştı. Üzerine ahududu sosu ekledim

1 yorum:

  1. Sütlü tatlıları yaptıktan sonra, hemen dolaba koymayınız. Oda sıcaklığına geldikten, yani iyice soğuduktan sonra koyarsanız, dolaptan çıkarınca hemen yumuşayıp sulanmaz.

    YanıtlaSil

INSTAGRAMDAYIM

  Merhaba herkese, kısa bir süre öncesi ben de instagramdaki yerimi aldım. Bu sefer mesleki anlamda bir alan oldu, kendi uzmanlık alanım ola...