14 Haziran 2012 Perşembe

Ailemizin Yeni Üyesi

Merhaba,

Bloğumda daha önce sizlere haberini verdiğim oğlum, 20 Nisan tarihinde dünyaya geldi. İsmimiz doğumdan sonra netleşti. Sefa ismini vermeyi kararlaştırmıştık zaten. Ama diğer isim bir türlü belirlenemiyordu.
Hiç aklımda olmayan bir isim oldu ilk isim, Muhammed. Oğlumuz 20 Nisan cuma günü,  tam öğlen vakti dünyaya  gelince babamız, Muhammed Sefa olsun dedi. Efendimizin ismini taşımanın ağırlığını düşünerek taraftar olmadım. Mehmet Sefa, Ömer Sefa arasında gidip geldim.
Sonrasında 20 Nisan'ın taşıdığı o kutlu manayı oğlumuza armağan edelim istedim, böylece adı Muhammed Sefa oldu.
Yaklaşık iki ayımızı doldurmak üzereyiz. Bu sürenin bir ayı ailemin yanında Ereğilde geçti. İkinci çocuk olmasına rağmen, her doğumda yeni şeyler öğreniyor insan. Yorucu ama güzel zamanlar.
İkinci kez bu mucizeyi nasip eden Rabbime şükürler olsun.

Abisi ile araları çok iyi, aşağıdaki fotoğraftanda anlaşıldığı üzere.

Biri siyah saçlı, diğeri sarışın oldu oğlanlarımız.

Muhammed Sefa burada 45 günlük. Maşallah barekallah deyip, Felak-Nas okumayı unutmayın.
Rabbim cümlesinin evlatlarına sağlık, sıhhat ve hidayet nasip etsin.

Selam ve dua ile...

2 yorum:

  1. Ailenizin yeni üyesi Muhammed Sefa'yı öpüyor ona sağlıklı güzel kaderli uzun ömür diliyoruz.

    YanıtlaSil
  2. Maşallah bu tosuncuğa, Abide tam abi olmuş ama, öperim ikisinide...

    YanıtlaSil

INSTAGRAMDAYIM

  Merhaba herkese, kısa bir süre öncesi ben de instagramdaki yerimi aldım. Bu sefer mesleki anlamda bir alan oldu, kendi uzmanlık alanım ola...