10 Kasım 2015 Salı

Merhaba


Yine yeniden merhaba,

Bloğuma elim varmayalı aylar oldu. Tatil, tatilde ramazan ayı, okulların açılması, şimdi sınavlar derken, geçiyor zaman.
Allah sağlık sıhhat versin umarım herkes iyidir  ve her şey yolundadır.
Ben pişirmeye taşırmaya ve doyurmaya devam ediyorum. Fotoğrafta ekşi mayalı ekmeklerimden örnekler görüyorsunuz.






Yeni keşfettiğim bir çayı sizinle paylaşmak istiyorum, ÇAYKUR çaydan başkasını bilmem. Eko tarıma çok inanmıyorum ama; Çaykurun Organik Hemşin çayını denemenizi tavsiye ederim.

Ağız tadıyla kalın:)





 

1 yorum:

  1. merhaba; ekşi maya hala yolluyor musunuz? bir türlü yapamıyorum :( bir yerden sonra bozuluyor .. istiyorum sizden bu lezzetli yardımı :)

    YanıtlaSil

INSTAGRAMDAYIM

  Merhaba herkese, kısa bir süre öncesi ben de instagramdaki yerimi aldım. Bu sefer mesleki anlamda bir alan oldu, kendi uzmanlık alanım ola...