7 Eylül 2010 Salı

Bayrama Gidelim

Biraz da çocukları kandırmak için söylenir hadi bayrama gidelim diye. İftar, sahur, teravih, hatim derken, bizden razı mıdır bilmem ama ramazan da gidiyor.
Pakistandaki kardeşlerimiz için çok büyük acılarla geçti bu ramazan. Doğal afetlerde yaşlılardan çok çocuklar için üzülürüm; bezi, maması, hastalığı, minik bedenler ve ölüm...


PTT, sanırım Bayramda Pakistanı unutmayalım diye böyle bir tebrik kartı hazırlamış, paylaşmak istedim.


Sonunda oğlumla Pakistandaki kardeşleriyle kıyafetlerini paylaşması konusunda anlaştık. Onlar için birlikte dua ediyoruz.

Çok düzenli olmasada, ramazan için menüler oluşturmaya çalıştım. İftara gittiğimiz zamanlarda, ara açılıyordu tabii.
Şimdi sıra bütün ailenin bir araya geldiği bayram sabahı kahvaltısında. Sofralarınızı görüntüleyebilirseniz albayrak_z@yahoo.com mail adresime gönderirseniz yayınlamaktan mutluluk duyarım.

İki günlük iftar menüsü için düşündüklerim:

SALI

Tarhana çorbası
Mevsim Salata
Mantı
Kadayıf

ÇARŞAMBA

Mercimek Çorbası
Mevsim Salata
Karnıyarık
Erik Hoşafı

Ramazanda yapılan bütün duaların kabul olunması duasıyla, hayırlı bayramlar diliyorum.

Ramazan Bayramınız Mübarek Olsun.

1 yorum:

  1. Teşekkür ederim, güzel temeninin için. Herkese iyi bayramlar. REMZİYE

    YanıtlaSil

INSTAGRAMDAYIM

  Merhaba herkese, kısa bir süre öncesi ben de instagramdaki yerimi aldım. Bu sefer mesleki anlamda bir alan oldu, kendi uzmanlık alanım ola...