21 Eylül 2010 Salı

Uğur Böceğim 3 Yaşında


Enes Taha Akmeşe 3 yaşını doldurdu. Pastanın üstündeki muma aldanmayın. Kuzenleri Ayşe ve Kadirhan'ın doğum gününe gelmesi oğlumu çok mutlu etti.


Annesi oğluna kakaolu pandispanya ile birlikte içi meyve parçacıkları ile dolu lezzetli bir pasta yaptı. Acele tarafından yaptığım çikolata bandı erimese çok daha muntazam bir görüntü olacaktı.
Benden uğur böceği pastası istedi, ama o gün için yetiştiremedim. Kutlamalar bitmiş değil, hala sürem var bunun için.

Sol baştan: Semra teyzesi, Zehra ablası, Kadirhan, Oğlum, Ayşe, Adem Eniştesi.

Kadir eniştesi ve oğlumu sürekli banyo yaptıran Hatice Teyzesi.

2 yorum:

  1. Klasik pandispanya tarifinde vaddırya 1/2 bardak portakal suyu, bu mevsimde portakal nerde? Greyfurt suyu denedim, çok güzel bir aroma oldu.

    YanıtlaSil
  2. Bu doğum günleri de insanı çok mutlu yapıyor. Bunu bu sene daha da çok anladım. Herkes çok mutlu görünüyor. Taha'ya tekrar iyiki doğdun. REMZİYE

    YanıtlaSil

INSTAGRAMDAYIM

  Merhaba herkese, kısa bir süre öncesi ben de instagramdaki yerimi aldım. Bu sefer mesleki anlamda bir alan oldu, kendi uzmanlık alanım ola...