22 Aralık 2009 Salı

yeniden

Yaklaşık 15 gündür sağlık problemlerim nedeniyle ara verdiğim bloğuma yeniden birşeyler yazıyor olmak, güzel bir duygu.
Ameliyat oldum, iyileştim Allaha çok şükür. Ameliyat kelimesini hep soğuk bulmuşumdur. Önceden daha önce bir ameliyat geçirdiniz mi sorusuna cevabım, hayır olurken. Şimdi sayıları artmaya başladı.
Bu arada boş durmadım tabii, yeni şeyler okudum. Araştırdım, notlarımı aldım. Kafamda uçuşan birçok tarif ve denemeler var.
Son olarak, ön mayalama tekniği ile yaptığım ekmeğin tarifini siteye koyamamıştım, onu yazmakla işe başlayabilirim mesela. İlk defa maya kokusuz ve geç bayatlayan lezzetli ekmeğimi tavsiye ederim.
Güzel tariflerde buluşmak ümidiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

INSTAGRAMDAYIM

  Merhaba herkese, kısa bir süre öncesi ben de instagramdaki yerimi aldım. Bu sefer mesleki anlamda bir alan oldu, kendi uzmanlık alanım ola...