31 Aralık 2009 Perşembe

Bloğum ve Paylaşımlarımız

Merhaba, değerli arkadaşlar, dostlar, tanıdıklar ve tanımadıklarım: Yemek Bloğuma başlayalı yaklaşık 1,5 ay oldu. 15 gündür de yayındayız, bu heyecanımı benimle paylaştığınız için hepinize teşekkür ederim.
Paylaştıkça ve katkıda bulundukça güzelleşecek sitemiz.

Malumunuz Muharrem ayındayız. Hicri yılın ilk ayı. Bu ay içerisinde(aslında ilk günü), yılınız bereketli geçsin diye bir miktar un alıp, sonraki zamanlarda aldıklarınızın üzerine bir parça serpebilirsiniz.
Belki batıl bir inanış olabilir ama, ben de Fazilet Hocamızdan duymuştum. Bir de giysi türü birşey almanızı öneririm, en azından bir çorap olabilir.

Ben iki yıldır deniyorum, sonuçlar olumlu. Bazı şeylerde inandıkça gerçekleşiyor belki.

Aşurelerimizi pişirip, komşularımıza dağıttıktan sonra, evdeki un stoğumuzu bir daha gözden geçirelim.
Bu yıl, o kadar çok aşure geldi ki evimize, aşure yapma hevesim kaçtı.

Kuru üzüm, kuru fasulye ve incir sevmeyen birisi olarak, aşurenin 3 tane önemli malzemesini kullanım dışı bırakıyorum. Aşure sever birisi sayılmam zaten.

Ağız tadıyla bir yıl geçirmenizi dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

INSTAGRAMDAYIM

  Merhaba herkese, kısa bir süre öncesi ben de instagramdaki yerimi aldım. Bu sefer mesleki anlamda bir alan oldu, kendi uzmanlık alanım ola...