23 Ağustos 2010 Pazartesi

Gerçek Supangle

Nihayet ev yapımı Supangle deneme fırsatım oldu. Tarif Ülker Çikolatalı Tatlar kitabından. Çocuklar için, doğal çikolatalı tatlı. Doğal supangle tadı harika. Bu tariften orta boy dört kase supangle elde ediliyor.

MALZEMELER

1 su brd. şeker
4 çorba kaşığı kakao
3 su bard. süt
2 çorba kaşığı un
1 paket vanilya
2 çorba kaşığı tereyağı

                         

HAZIRLANIŞI

Bir tencerede tozşeker, kakao, süt ve unu mikserle 2-3 dakika çırpın. Tencereyi oacağa alın ve orta ateşte tahta bir kaşıkla karıştırarak muhallebi kıvamına gelene kadar pişirin. Tencereyi ocaktan alıp, vanilya ve margarini ilave edin. Kaselere paylaştırın, ılındıktan sonra buzdolabında 2 saat bekletin. Soğuk olarak servis yapın. Ben servis ederken üzerine kek kırıntıları serpiştirdim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

INSTAGRAMDAYIM

  Merhaba herkese, kısa bir süre öncesi ben de instagramdaki yerimi aldım. Bu sefer mesleki anlamda bir alan oldu, kendi uzmanlık alanım ola...