22 Ocak 2013 Salı

Ereğli Manzaraları

Günaydın, bugün Ereğli'yi özleyenler için güzel fotoğraflarım var. 1 Ocak 2013 te, yani yılın ilk günü oğlum Taha ile çektiğim fotoğrafları sizinle paylaşmak istedim.

Balıkçı Barınağı-1

Balıkçı Barınağı-2
Çay Bahçesi

Nasıl bomboş, masa sandalye olmayan bir çay bahçesi diyeceksiniz! Fotoğrafta gördüğünüz sahil şeridi yazın masa ve sandalyelerle bir çay bahçesine dönüşüyor. Karadeniz ile haşır-neşir denizin dalgaları yüzünüze çarparken dostlarla muhabbet bir başka olur burada, değil mi?
Pamuğumun sahil pozu...
Benim pozum da var elbet onu şimdilik koymak istemedim. Ereğli'yi özleyenler, bir nebze olsun hasret gidersinler istedim; ama hasretleri daha da artmış olabilir!

Herkese iyi günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

INSTAGRAMDAYIM

  Merhaba herkese, kısa bir süre öncesi ben de instagramdaki yerimi aldım. Bu sefer mesleki anlamda bir alan oldu, kendi uzmanlık alanım ola...