28 Şubat 2011 Pazartesi

Frambuazlı Muffin


Kakaolu muffini çok sevmeme rağmen bir kerede meyveli olsun dedim. Tarifin orijinali burada, ben kendime göre değişiklikler yaptım. Çok hafif oldu.

Malzemeler

100 gram tereyağı (oda sıcaklığında)
1 su bardağı toz şeker
2 yumurta
50 ml. sıvı krema
2 su bardağı un
½ paket kabartma tozu
1 adet frambuazlı nestle crunch(benmari usulü eritiniz.

Hazırlanışı

Önceden buzdolabından çıkarmış olduğunuz tereyağını şekerle çırpınız, teker teker yumurlararı ekleyip, karışım iyice açık sarı renk alana kadar çırpınız. Çikolatayı ekleyiniz. Ayrı bir kapta elemiş olduğunuz kuru karışımı tahta bir kaşıkla yumurtalı karışıma ilave edip, yukarıdan aşağıya doğru karıştırınız.
Karışımı muffin kalıplarına paylaştırıp önceden ısıttığınız 170 derece fırında 15 dakika pişiriniz.
Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

INSTAGRAMDAYIM

  Merhaba herkese, kısa bir süre öncesi ben de instagramdaki yerimi aldım. Bu sefer mesleki anlamda bir alan oldu, kendi uzmanlık alanım ola...