4 Ocak 2010 Pazartesi

salata

10.01.2010

Nihayet fırsat buldum, salata tarifimi yazmak için. Yoğun ve yorgun geçen bir hafta sonunu bitirirken, hepinize hafta boyunca kolaylıklar diliyorum ve tarifime geçiyorum.

BROKOLİ SALATASI

1 Kg. brokoli
2 tane orta boy havuç
1 tane büyük boy patates
1/3 su bardağı nohut
1/2 su bardağıu buğday
1 limon
1/2 çay bard. zeytinyağı
Yeteri kadar tuz

HAZIRLANIŞI

Havuçlar uzunlamasına, patatesler küp küp doğranır. Brokoli, havuç ve patates aynı tencerede üstünü aşacak kadar su ile haşlanır.
Nohut ve buğday haşlanıp soğumaya bırakılır.
Yumuşayan sebzelerinizi bir miktar soğuk su ile şokladıktan sonra, tahıllarla birlikte harmanlayınız. Sebzelerinizin ezilmemesi için, sos malzemeleri olan zeytinyağı, limon ve tuzu birlikte karıştırıp salatanıza ialve ediniz.
Afiyet olsun.

Not: Özellikle diyet yapanlar için çok hafif ve doyurucu bir salata.

04.01.2010

Eşim bu aralar rejimde, hafif yemekler, çorba, salata vs. yapmak zorunda kalıyorum. Hafta sonu gelen gelen misafirlerimize de rejim odaklı hazırlanılan bu salatayı ikram etmek zorunda kaldım.


Brokoli, Havuç, Patates ve Birkaç Çeşit Tahıldan Oluşan Bir Salata.


1 yorum:

  1. ben bu salatayı brokoli,havuç karnıbahar üçlüsü ile yapıyorum.harika oluyor.

    YanıtlaSil

INSTAGRAMDAYIM

  Merhaba herkese, kısa bir süre öncesi ben de instagramdaki yerimi aldım. Bu sefer mesleki anlamda bir alan oldu, kendi uzmanlık alanım ola...