3 Ağustos 2013 Cumartesi

Yemeğe Mola...Modaya Merhaba

Merhaba,

Ramazanda yemek öyle gerilerde kaldı ki hayatımda! Eh biraz rahat ettik. Hem midelerimiz rahatladı, hem de mutfaktaki tencere-tavalar.
İftar davetlerim oldu elbet; ama en sadesinden. Yaza gelen ramazanlarında farklı güzellikleri oluyormuş.
Geçen yılki ramazan ayını hatırladım. Simav günlerimizi yani.
Ege pidenin tahinli pidesini, Karadeniz pastanesinin ekmek kadayıfını, sahur davetimi, sabah namazlarını, dostlarımızı, bayram sabahını...
Hepsi "Biz Simavdayken..." diye başlayan hatıralarımızda yerlerini aldı.

Yemeğe mola diye başlık attığıma bakmayın. Bugün mübarek Kadir gecesi münasebetiyle, komşularımızın gecesini mübarek etmek için lokma yapıp ikram ettim.
Gördüğünüz gibi yemeğe mola desem bile, o mola da yemek var.
 
Moda tasarımcısı arkadaşım Remziye ile muhabbetlerimizin yarısı modadır aslında. Yaklaşık 20 yıldır içinde olduğum tesettür modasından bahsetmek isterim hep. Benim gibi küçüklüğünden beri kıyafetleri terzi tarafından özel olarak dikilen birisi ister istemez kendini bir seçim arenasında buluyor. Karar vermeden önce, bütün piyasayı elekten geçiriyorsunuz. Artık her şey o kadar hızlı ve çabuk tüketiliyor ki, bazen yazmak bile anlamsız geliyor.
 
 

Zaman gazetesinin eklerinin sıkı takipçisiyim, tesettür modası pek işlenir orada. Tesettüre uygun eşofmanlar pek aranır olmuş, şimdi adını unuttum Fatih'te bir yer kişiye özel dikim yapıyormuş. Yukarı da yer alan modeller www.tesetturspor.com adresinde onlarcasını bulabileceğiniz eşofman modellerinden seçilmiş.

Osmanlı desenleri moda dünyasında çok kabul görüyor. Modacı Esin Ertan da tam bu alanda benzersiz tasarımlar ortaya koyuyor. Ünü ülkeyi çoktan aşmış Dubai, Katar gibi zengin körfez ülkelerinden pek müşterisi varmış. Ne diyelim Allah artırsın. İyi iş her zaman müşteri bulur.
 
 
Gelinlik ve kına kıyafeti Esin Ertan'ın http://esinertan.com sitesinden seçilmiş. Bilirsiniz kişiye özel tasarım yapan modacılar sitelerinde çok az parçaya ver verirler, taklit edilmesin diye. Modacı Kuaybe Gider'in web sitesinde birkaç tasarım görünce çok şaşırmıştım. 
Ben arkadaşım Remziye'nin bir kombini ile veda edeyim, bayram alışverişi için fikir verir. Görüntü için kendisinden izin almadım ama; kızmaz inşallah:))
 
 
 
 
Bin aydan hayırlı bir gecenin arefesinde affa mazhar olmak ümidiyle geceniz hayırlı, duanız makbul olsun inşallah.
 
İyi Bayramlar...
 

3 yorum:

  1. Rica ederim arkadaşım, beni mutlu ettin.
    Ben de markalarını yazarak bilgilendirme yapayım.
    Etek benim favori markam: NCL.
    Gömlek çok kaliteli dikimi olan: Ekol
    Ben kumaşına ve dikimine özen göstermiş markaları muhakkak takip ederim.

    YanıtlaSil
  2. Bu modayla sayfan da renklenmiş arkadaşım. Devamını bekleriz.

    YanıtlaSil
  3. Bu kombini ben pek beğenmiştim, öncelikle yayınlamak istedim. Amerikadaki vakitlerini ayrıntılı not et, burada yayınlamak isterim. Ebruya selamlar.

    YanıtlaSil